miercuri, 5 septembrie 2012

Smart times - Belgia 2012

Câştigarea concursului Smart de către doi dintre membrii SmartFan România a condus la prezenţa a 5 dintre membrii clubului în Belgia la SmartTimes. Acest lucru a ridicat prezența României la 2 evenimente internaționale Smart - Italia în 2011 și Belgia anul acesta.

Deși, nu am apucat să vedem foarte mult oraşul, ne-a plăcut diversitatea lui, contrastele, coloritul şi liniştea de dimineaţă. Arta, designul, vechiul şi modernul se împletesc şi fac împreună un oraş pe care nu îl poţi cataloga. Văzut din fuga smartului electric sau prin obiectivul aparatului de pozat, Antwerp este oraşul în care ploaia face parte integrantă din peisaj. Pavajele vechi de secole, cladiri din altă epocă stau alături de cladiri cu arhitectură modernă şi străzi la care se lucrează mereu…cam ca la noi :) însă totul este armonizat astfel încât cladirile noi să nu fie urâte în comparaţie cu cele vechi, iar cele bătrâne să nu pară părăsite în reflexia soarelui din termopanele celor mai tinere, proaspăt apărute în peisaj.

Ei bine, da, am avut soare. Cum spunea Cristina, gazda noastră vorbitoare de limba română de la Smart Times, e un lucru rar in Anvers (denumirea franceză a orașului) doua zile la rând soare. Noi, însă, am avut şi a fost cald şi bine așezonat cu o companie de zile mari. Indiferent de felul de om care erai sau de educaţia pe care o aveai, atunci când ajungeai la hangarul naval unde se desfăşurau "ostilităţiile" nu aveai cum să nu rămâi impresionat. Peste 1200 de smarturi străluceau în soare iar tricourile, sepcile, însemnele de club sau maşinile cât mai trăsnite îţi atrăgeau obiectivul aparatului foto ca un magnet!

Am încercat bicicleta electrică, am mâncat gaufre, am jucat fotbal dintr-un smart electric, am bătut lumea la circuitul de mini smarturi, ne-am revăzut prietenii sau am legat legături cu cei pe care îi știam doar din online, am cunoscut lume nouă.

Mulţumim celor de la Smart România, că au avut idea de a aduce și în țara noastră un astfel de concurs, sperăm să repete - acum dacă tot știu ce trebuie făcut :).

Ca în fiecare an, sâmbătă s-a făcut extragerea pentru a determina gazda următorului SmartTimes și deși numărul de voturi era aproximativ egal, soarta a condus să fie extras numele Elveției. Vom vedea dacă vom ajunge și noi acolo.

Am ales câteva poze pentru tine și am urcat filmul oficial al evenimentului.





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu